Organisatie. Transparantie.

Transparantie is voor ons heel belangrijk, dit gezien vanuit onze organisatiewaarden, maar ook vanwege de aard van onze diensten. Op deze pagina tref je de vertegenwoordigers van onze organisatie, jaarverslagen en andere relevante informatie.

ANBI.

Onze organisatie zet zich hard in voor de buurt, wijk en maatschappij. Dit betekent dat elke bijdrage aan onze organisatie verantwoord moet kunnen worden. In onze jaarverslagen maken we kenbaar hoeveel geld er binnenkomt en waar we dit geld aan besteden.

Onze mensen.

Formeel gezien wordt onze organisatie vertegenwoordigd door 3 personen. Alleen is de organisatie veel groter dan deze 3. We hebben tientallen mensen die ons elke dag met al hun energie steunen, helpen en een belangrijke bijdrage leveren. De formele vertegenwoordigers ontvangen een maximum vrijwilligersvergoeding van €150 per maand.

Ayhan Ateş

Emir Öztürk

Penningmeester

Ali Şahin

Algmeen bestuurslid

Jaarverslagen.

Hieronder tref je de jaarverslagen van de afgelopen jaren.

Word lid!

Met de dag groeit onze organisatie, hier krijgen we met z'n allen veel energie van. De blijvende steun van onze leden is onze grootste trots, want zij maken dat wij staan, waar we staan vandaag de dag. Draag ook bij en word vandaag nog lid!