Organisatie. Transparantie.

Transparantie is voor ons heel belangrijk, dit gezien vanuit onze organisatiewaarden, maar ook vanwege de aard van onze diensten. Op deze pagina tref je de vertegenwoordigers van onze organisatie en andere relevante informatie.

Word vrijwilliger

Onze organisatie zet zich hard in voor de buurt, wijk en maatschappij. Dit kunnen we niet alleen. Als vrijwilliger maak je impact, maak je mooie dingen mogelijk. Meld je snel aan!

Onze mensen.

Formeel gezien wordt onze organisatie vertegenwoordigd door 3 personen. Alleen is de organisatie veel groter dan deze 3. We hebben tientallen mensen die ons elke dag met al hun energie steunen, helpen en een belangrijke bijdrage leveren. De formele vertegenwoordigers ontvangen een maximum vrijwilligersvergoeding van €150 per maand.

Oğuzhan Kılıç

Emir Öztürk

Penningmeester

Samet Soyyiğit

Algmeen bestuurslid

Word lid!

Met de dag groeit onze organisatie, hier krijgen we met z'n allen veel energie van. De blijvende steun van onze leden is onze grootste trots, want zij maken dat wij staan, waar we staan vandaag de dag. Draag ook bij en word vandaag nog lid!